سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

کلام شهدا:خدایا اول پاکم کن بعدش خاکم کن

بزرگ مرد تاريخ

پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید و آدرس sabokbalanzh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 206691
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 545
تعداد آنلاین : 1



ساخت کدصوتی صلواتی

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

مشاهده و دریافت کد

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد

کد متحرک کردن عنوان وب

‎‎

كد عكس تصادفی

BR>
WorldPrayer.blogfa.com





 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم انی اسئلک ان تملاء قلبی حبا لک و خشیه منک و تصدیقا بکتابک و ایمانا بک و خوفا منک و شوقا الیک یا ذالجلال والاکرام حبب الی لقائک واحبب لقائی واجعل لی فی لقائک الراحه والفرج والکرامه. (دعای ابوحمزه)

قبلا چند کلمه ای به عنوان وصیت نوشته بودم و فکر می کنم تکمیلی،چند کلمه دیگر باید بنویسم.

خدایا،غلط کردم،استغفرالله،خدایا امان،امان ازتاریکی وتنگی وفشارقبروسئوال

نکیرومنکردرروزمحشروقیامت.به فریادم برس،خدایا دلشکسته و مضطرم، صاحب پیروزی و موفقیت،ترا می دانم و بس،و برتو توکل دارم.خدایاتا زمان عملیات،فاصله ی زیادی نیست،خدایا به قول امام خمینی(تو فرمانده کل قوا هستی) خودت رزمندگانت را پیروزگردان،شرصدام کافررا ازسرمسلمین بکن خدایا،از مال دنیا،چیزی جز بدهکاری و گناه ندارم،خدایا،تو خود توبه ی مرا قبول کن و ازفیض عظمای شهادت،نصیب و بهره مندم ساز و از تو طلب مغفرت و عفو دارم.
 یا واسع المغفره یا من سبقت رحمه عن غضبه

از همسر خوب و ایثارگرم، کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم انشاءالله که مرا می بخشی. الحمدالله خداوند لطف و کرم نموده،به سلامتی او را مهدی و یا زهرا اسم بگذار و ازخوراک وطعام حلال و طیب به او بخوران، و او را سرباز و طلبه امام زمان(عج)باربیاور و تربیت کن که این خود هدیه ایست به پیشگاه خداوند باری تعالی و وسیله کاهشی باشد ازعذاب قبر و آخرت و قیامت ما ، می دانم در امر بیت المال امانت دار خوبی نبودم و ممکن است زیاده روی کرده باشم،خلاصه برایم رد مظالم کنید و آمرزش بخواهید.
والسلام حسین خرازی(1/10/1365)


 


نظرات شما عزیزان:

مری
ساعت23:21---11 اسفند 1390
خدا اجرت بده عالی بود

رحیم
ساعت18:06---16 بهمن 1390
سلام دوست من .من خیلی وقته لینکت  کردم ولی بازم معرفت شما که  به امید موفقیت روز افزونتون بای

پاسخ:لطفآ ادرس وبتان را بگذارید تا لینک شوید


تکنوازنده عشق
ساعت18:25---6 بهمن 1390
سلام
وب خوبه
اگه دوست داشتی با من تبادل لینک کنی منو با نام تکنوازنده عشق لینک کن وبعد به من خبر بده


رسول
ساعت9:08---6 بهمن 1390
سلام....عالی بود
از اینکه با نوشتنوصیت نامه شهدا یادشون را زنده نگه میداری..ممنونم
به ما هم سری بزن
یاحق


حیدری
ساعت23:41---4 بهمن 1390
سلام مجدد.

وصیت قشنگی بود. امیدوارم با این شهید بزرگ محشور بشیم.


راه انتظار
ساعت17:53---1 بهمن 1390
سلام خوبین؟ممنونم ازدعوتتون ...خیلی زیبا بود ممنون.

بچه بسیجی
ساعت14:01---1 بهمن 1390
سلام خسته نباشی از اینکه یاد شهدارا زنده نگه میداری خداوند خیرت دهد سری به این حقیر هم بزنی ضرر نمیکنی

عاشق و دلباخته مهدی (عج)
ساعت8:40---1 بهمن 1390
سلام با مطالبی در مورد
نگاهی گذرا به زندگانی امام رضا علیه السلام آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ پپپپم
خوشحال میشم بهم سر بزنی


عاشق و دلباخته مهدی (عج)
ساعت7:47---1 بهمن 1390
سلام خدمت دوست گلم من شمارو لینک کردم ولی لینک نشدم

عاشق و دلباخته مهدی (عج)
ساعت7:31---1 بهمن 1390
سلام ممنون که بهم سر زدید خوبی از خود شماست شما هم وبلاگ قشنگ و عالی و باحالی دارید ÷س درود به شما که با این کارتان یاد و خاطر شهدای عزیزمان را زنده نگه داشته اید


دوازده شقایق زیبا
ساعت19:07---30 دی 1390
سلام

انشااله با دریافت صحیح پیام شهدای عزیز

بتونیم رهرو صدیق آنان باشیم.


ستايش
ساعت16:40---21 دی 1390
بله موافقم منوبه اسم ستايش بلينك.

عاشق
ساعت12:52---7 دی 1390
سلام خیلی قشنگ وپر محتواست
اي کشتگان عشق برايم دعا کنيد
يعني نمي شود که مرا هم صدا کنيد...؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در 5 / 10برچسب:,  توسط یه منتظر شهادت 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

درباره ما ...
 
 
 
 
نويسندگان